Založ si blog

Archív: november, 2013

Moje dobrovoľníctvo na EVS

EVS – Európska dobrovoľnícka služba. EVS – šanca pracovať, učiť sa, objavovať, spoznávať, zažívať. EVS – program Európskej Únie, ktorý podporuje medzikultúrne vzťahy, odstraňovanie bariér medzi národmi a vytváranie medzinárodnej podpory a priateľstva. EVS- príležitosť, ktorá spája presne všetko to čo milujem. Dobrovoľníctvo. Cestovanie. […]

Pokračovanie článku

Październik w Polsce.

Posledný septembrový deň. Je tma, na autobusovej stanici pusto. Ja s ruksakom na chrbte. Spolu s mojimi rodičmi a kamarátmi stojíme na zastávke dúfame, že môj autobus príde. Možno som aj trochu dúfala, že nepríde, lebo odísť nebolo tak jednoduché ako sa rozhodnúť odísť. Môj autobus prišiel a ja som sa postupne rozlúčila. Slzy som mala na krajíčku a keď som mávala […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6246x
Priemerná čítanosť článkov: 2082x

Autor blogu

Kategórie